anneyim96 Kızlar 6 gün önce kan verdim beta 1590 idi dün kadım doğuma gittim 5+3 idim kese görüldü bugün sabah hafif lekelendim doktora koştum kese duruyor dedi beta 1575 hiç ilerleme olmamış düşük mü yapıyorum
anneyim96 derindemir hiç umudum kalmadı daha dün gittim doktora kese görüldü dedi inanır mısın o kadar üzülüyorum ki