Gmzeucr Gzmhsyn valla 27 haftadan snra bendede başladı göbeğimin başlangıcı ve ön kaburgalarım aşırı ağrı oluyo yatarken ayrı otururken ayrı rahssız ediyo ama genel olarak görüyorum burda bi çaresi yok malesef
Piraye2021 Gzmhsyn 26. Haftadan beri devam ediyor 33+5 olduk hala çözüm yok bazen geçiyor ama genel olarak başladığı zaman perişan ediyor. Çözüm bulan olsaydı keşke 🤔
Huri_phlvn Bn de aynı sıkıntıyı çekiyorum 1.5 aydır maalesef dinlenmekten başka çaresi yok gerçi Bn uyusam da acıyo,yatsam da katlanıcaz artık bebek büyüdükçe yaptığı baskı da artıyo
Gmzeucr Gzmhsyn aynen bende başta korktum aslında ama sabahları özellikle bebeğimi tm kaburgamın altında hareket ederken hisettim bi kaç kere kaburgalarım büyük ihtimal ondan dolayı ağrıyo die rahatladım bide genel olarak bu haftlarda aynı sorunu yaşıyo hamileler bebek büyüdükçe iyce sıklaştırıyo o yüzden doğana kadar çekicez bu ağrıları malesef annelik böyle bişi işte
Gzmhsyn Piraye2021 Aynen valla eşime de diyorum sanki araba çarpmış gibiyim diye kızıyor oda dinlen hiç durmuyorsun diyor