Asell Kızlar oğlum yarın 3 haftalık oluyor ve çok fazla gaz sancısı var sürekli aglıyor ozelliklede geceleri Bir onerisi olan varmi Nane çayını verıyorum çok faydasını görüyorum ama Surekli vermekte istemiyorum 🙄
SemaOnur Asell Biz sap simplex bide biogai kullaniyoruz doktorumuzun tavsiyesiyle ama pekte faydasi olmuyo aksamlari cok agliyor oglum 2 aylik oldu ne zaman gececek bu gaz sancilari bilmiyorum🤦🏻♀️