RumeysaNur34 Öğleden sonra güzel kızımı görmeye gideceğiz yarın 34+3 günlük oluyor 36 da tekrar gideceğim ağrılar var belki NST ye alırlar bilemiyorum ama çok heyecanlıyım 🥺🥰
sessizizleyici RumeysaNur34 ayy yarın sabah bizimde kontrolümüz var inşallah hersey yolundadır sağlıkla gelsinler
edadmir RumeysaNur34 bizde 39+2 yarın bizimde kontrolümüz var ben 30 haftalıkdan berri nst her gittiğimde giriyorum hiç bir sorun da çıkmıyor acılmam var mı yok mu bilmiyorum yarın herseyi öğreneceğim catı katı muayenemizide yarın olacağız ☺️
Deletedmom623737 RumeysaNur34 31 hafta bu gün gittim kontrole yavrum saolsun hiç Bi yerini göstermedi yer yerini sakladı 😑
M-r-v RumeysaNur34 beeeen. 39 haftaligim bakalım geçen hafta gittiğim de hiç sancı yoktu açılma ya da bakmadı o yüzden. Sadece kordon dolonmasi var dedi. Bakalım yarın ne diycek ağrım çıksa 😁açılmam olsa 😅sağlıkla kolaylıkla sorunsuz🤲 kavuşsam yavrucagima😍
RumeysaNur34 Deletedmom623737 😅😅😅benim kızda hep öyle yapıyor hafif bana doğru yan dön dedi doktorum pozisyon değiştirdi bir kaç defa da dürtüyor öyle çekiyor elini yüzünden 😅😅😅
Mayaslan M-r-v ben de 39 oldum şimdi. Yarın kontrolüm var. Çatı muayenesi olmadım, yaparlar mı acaba? Ben de doğurmak istiyorum artık, hayırlısıyla.
RumeysaNur34 M-r-v yılın ilk bebeğini doğurdum diye mutlaka bir yazı bekleriz evet kızlar kontrole gittim doğurdum 😅😅😅
Karahaninannesi RumeysaNur34 bızımde yarın doğum öncesi son kontrolümüz var inşallah herşey yolundadır çok heycanlıyız ☺️
RumeysaNur34 Karahaninannesi Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin canım benim 🥰 Bizimde yarını saymazsak son 1 kontrol kalıyor 36 da sonra 38 de doğuma gdcğm kısmetse
RumeysaNur34 Ftsclskn ay maşallah biz gün aldık ama yarın tekrar kesinleşecek bakalım sağlıkla kavuş canım 😇🤲❣️
M-r-v RumeysaNur34 öncelikle buradaki kızlara selam olsun diye Bi giriş yaparım size selam yollarım falan 😂
Karahaninannesi RumeysaNur34 Amin canım benim ne guzl 38 de gelcek bebişin biz şuan 38 olduk ama doktorumuz 39 da dedı beklıyoruz bakalım yarın son kontrol bı degısıklık olmazsa son bır hafta kaldı☺️
Ftsclskn RumeysaNur34 Hadi hayırlısı senin içinde canım. Sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🙏🏻🥰
Busrabaksii RumeysaNur34 ayy bizimde 30+3 saat 14.00 da kontrolümüz var. İki hafta önce doktorum karın çevresi iki hafta geride kilosu geride kalmış güzel beslen demişti ne oldu kilo aldı mi çok merak ediyorum 😍