Nonamirce Haftadayım kızlar. Dr bu gün zona teşhisi koydu. Daha önce geçiren var mı nasıl bir süreç var önümde
gknrylmzz Merhaba canım o haftalarda ben de geçirdim kaşıntı ve içten acı ağrı yapıyordu en yakınındaki yerde yağ bezesi yaptı ama doktor krem verdi 1 haftaya toparladım 3 haftada tamamen geçti hiç korkma