kızlar pazartesi betam 182.3 tü önümüzdeki pazartesi 4+5 oluyor betam da eğer 2 kat artarsa 2.200 falan oluyor sizce keseyi görebilir miyim ? aslında 6. haftaya devlete randevu aldım o zaman yine gidicem ama eşim özele gidicek kendi için ben de gideyim diyorum biraz sabirsizim🤭