Tulayeyup Merhaba kızlar bugün 12+1 haftalık hamileyim ikili test için hastaneye gittim. Doktor kemik yapıları kıza benziyor. %90 kız %10 erkek dedi. Ama daha kimseye demeyin dedi. Daha erken değilmi belli olurmuş kemik yapisindan. Minik kızım mi geliyor ne dersini😂❤
Gl-SeherDvLcuSar kesin olarak düşünmeyin bence,ne güzel doktorunuz uyarmış benim dr kesin kız dedi 15.haftamda 17 haftamda kesin olarak erkek olduğunu öğrendim
Tulayeyup Gl-SeherDvLcuSar ama nasıl kesin olmadan derler bunu anlamıyorum doğrusu %90 diyince. Ve daha 12 hafta ben bir anda diyince şok oldum resmen.😁😁 %10 da erkek dedi. Ama o kadar kesindiki görmen lazımdı 🤗😁
Sedahoca Bana 12 haftada Prof %100 erkek dedi .😒😒 başka doktora gösterdik kıza benziyor dedi şimdi 15 iz .
Tulayeyup Sedahoca %100 bide ya insan hayal kuruyor. Bir anda cinsiyet değişiyor. İki arada kalmak çok kötü. Her şey den önce sağlık tabiki. Ama bir şey almaya bile insan korkuyor valla
Sedahoca Ozgurluk valla kararsızım hamile kalmadan oğlum olduğunu gördüm erkek dedikleri için de oğlan gibiydi ama kız da olabilir dediklerinde kıza döndü kararsızım 🤗