Kızlar merhaba 3 yaşındaki oğlumun öksürük ve ateşi var diye doktora gittik mukotik diye bı öksürük şurubu verdi doktor ateşi artık yok şükür.Ama şurubu kullandığımızdan beri öksürüğü çok aşırı arttı böyle ard arda sık sık öksürmeye başladı.Normal mi acaba bileniniz var mı atmaya mi çalışıyor ondan mı böyle anlayamadim