anonim34 bende hiçbir belirti olmadı canım ama hep pozitif düşündüm, hiç moralimi bozmadım. İlk 2 gün çok yormadim kendimi. Sonrasında hareket ettim ama hep yatmak da sıkıntı. 9.gun bir test yapayım evde dedim silik çizgi çıktı. 3 gün sonra da kan verdim 13.gunde 1040 çıkmıştı. İnşallah sen de güzel haberler alirsin 🤲🏼💐💕