Ms_dlbdk Merhaba kızlar. Çalışmaya devam etmek için 31. hafta sonunda mı yoksa 32.hafta sonunda mı çalışabilir raporu alınır. Bilen var mı?
Lk34_ Ms_dlbdk 32 başlangıcında eğer çalışabileceksen başında alıyorsun hey maşallah sana ben 22 haftadan kendimde o gücü bulamiyorum biran önce 32 olsun dye