Lekelenme tarzı kanamaya normal diyorlar ama bazen düşük sebebi de olabiliyormuş. Progestanı mutlaka kullanın. O bebeğin tutunmasını sağlıyor. Ama bebeği görmedim diye korkmayın ben 7 haftalık hamileyim bebeği hala tam anlamıyla göremedik. Yarım yamalak kalp atışı duyduk. O yüzden korkutmayın kendinizi. Sadece yatın dinlenin bu aralar.