Size tavsiyem etraftakileri çok dinlemeyin. Bende 7+2 deyim şu an. Benim hiç midem bulanmadı ama uykum çok geliyordu uyuyordum sürekli üşüyordum meğersem hipotiroidim varmış. Tshım yüksekmiş ondan oluyormuş. Bana da aynılarını diyorlardı daha erken sanki nazlanıyorsun vs diyorlardı. Sonra hipotiroidim olduğunu öğrenince bidaha da kimseyi dinlemedim.