runigves guldenbayat 36+3 haftalığız. Yalancı sancılar ve kasılmalarla başım dertte benim 🤦🏻♀️ haftaya perşembe kontrolüm var 37+3 olcam inşallah o gün. Sezeryan günümü alıcam 🥺
Ygtalp guldenbayat 35+3olduk. 2 haftada bir gidiyorum. Sezeryan tarihi olarak 26,27,28ocak üçünden birini seç dedi. Bir dahaki kontrol 37.haftada olucak o gün netleşir diye düşünüyorum 😊
Smile Ygtalp bende İnşaAllah 37. Haftamda gidicem kontrole bi aydır gitmedim aşırı merak ediyorum neler olup bittiğin :) İnşaAllah banada o gün gün verir 🤲🏻
Ygtalp Smile Büyük ihtimal gün verir canım doktorlar genel olarak 38haftanin her hangi gününe veriyorlar ama benim doktorum 39dan önce almam dedi
papatya-123 35+5 her şey normal gidiyor. Dün randevuya gittim nstye bağlandım ilk kez. 11 ocakta gel kilosuna bakalım dedi. 27 Ocak 2 Şubat arası gün verdi doğum için ama kısmet 🌺
papatya-123 guldenbayat 35+5 her şey normal gidiyor. Dün randevuya gittim nstye bağlandım ilk kez. 11 ocakta gel kilosuna bakalım dedi. 27 Ocak 2 Şubat arası gün verdi doğum için ama kısmet 🌺
Clkha guldenbayat iki haftada bir gidiyorum. Ağrılar falan zorluo baya az kaldı dua etmekten sabırdan baska yapcak bşi yok 😇