derya_erz Hamisler bişe sorucam sizlere ben 27 haftalık hamileyim normalde göbeğimi hep agdayla aldiriyordum 4 aydır felan göbeğime hiç ağda surdurmedim şimdi agdayla göbeğimi aldırsam bı problem olur mu acaba ?
Semra120220 derya_erz Canim bence doktora sor birşey olmaz denir Allah korusun birşey olur Çünkü başkasına olmaz başkasına olur
Hzlkaya derya_erz ben sezeryanlı olmama rağmen hep aldırırım ilk gebeliğimde de aldırırdım sadece biraz fazla acıyor 🙄 bebekle göbekteki kılın bi ilgisi yok 😊
Sema065 Ben ilk hamilelğimde hep aldırdım şuan ikinci hamileliğim yine aldırıyorum mecburen Çok şükür bir sıkıntı olmadı
incimercan derya_erz ben sadece çatlama konusunda tereddütlüyüm. Zaten deri geriliyor, bu haftalarınızda ya da daha ilerde ağda çekmesiyle yırtılır mı acaba😵💫 bende de gebelikte tüylenme oldu, doğum öncesi ağda istiyorum ama cesaret edemicem sanırım
whitedream derya_erz 37 haftalık oldum haftaya doğumum var ağda yaptım göbeğimi de aldım ama o kadar zorlandım ki ilk defa. eşim yardım etti mecburen en azından geç çıkar doğuma giderken de jilet geçicem artık çıkan olduysa diye.bi sıkıntı olmaz acıtmadan aldığın sürece
Ikizgebe2 derya_erz bende korkuyodum dr kişisel hijyen önemli yaptir dedi öyle yaptım, agda bantları kullandık, dr unuza danışın gidince