Kbra240 DemetF benim dogumum öyle oldu 10 da taktılar 12 de sancilarım sıklaştı 2yi 9 gece de oğlum geldi 🥰 ama yatakta çekme sancıyı bol bol hareket yap ben öyle yaptım
Elifim17 DemetF ilk gebeliğimde fitille dogum yaptım. 2 gibi taktılar öğlen açılmam hızlı ilerledi akşam 9 a ceyrek kala doğum yapmıştım. O bebege baglı gelecegi varsa geliyor canım. İnşallah en kolay en sağlıklı şekilde atlatırsınız doğumu 💜
DemetF Gizemnygz sunniden daha mi iyi ki suni vermiyormus doktorum fitille acilma olmazsa sezaryana alacak
DemetF Kbra240 pztsi belli olacak 40 3 oldum sadce basi donmus asagiya hic bir belirti olmazsa yatis veririz fitille baslatiriz olmazsa sezaryan dedi ama bilemedim ilk duydum fitili
Gizemnygz DemetF hic bilmiyorum canım banada suni vermeden direk fitil verdiler benimki uzun sürdü seninki kolay olur inşallah
Dilanalp Benimde öyle oldu ilk doğumum 39+5 te akşam 6 gibi takıldı gece normal nstyle uyku uyanıklık hafif sancılarla geçti sabah 9 gibi suyum geldi ve 11 de doğum yaptım beni cok yürütmediler devlet hastanesiydi siz diretin ayakta cekin sancıları uzanarak cok daha zor
DemetF Dilanalp ozelde olacak doktor yurucen falan dedi de fitilin bebege zarari varmi onu bilemedim sorucam doktora pztsi
butterfly4 @DemetF bende fitil çok işe yaradı, onu yerleştirene kadar tık yoktu, fitilden sonra sancılar geldi açılma başladı, sonra da zaten çıkArdılar biraz rahatla dediler
DemetF Dilanalp suni ilede dogum yapiyolar ama bazi bebeklerin kalbini yavaslatiyor zarari oluyor cevremde cok duydum o yuzden sordum