Betuldnz Kızlar ben 10 haftalık gebeyim genelde 2 günde bir ayak yanmam yüzünden uyuyamıyorum kalkıyorum yıkıyorum kolonya dökuyorum yine aynı sizde varmı doktoruma sordum bı sorun yok dedi ama bn uyuyamıyorum 😔😢😶
aasenamerve Betuldnz bende de var yazın asla uyuyamıyordum doktorum fastum diye bi jel verdi en azından uykuya dalana kadar idare etmişti beni. kış gelince jel sürmedim ama evde çorap falan kesinlikle giyemiyorum malesef doğuma kadar da çözümü yok
AsyeNarSusam Betuldnz merhaba canım aynı sıkıntı bendede oluyor Genelde çorapsız veya terliksiz çıplak ayakla çıplak zemine fazla bastığım günlerin gecesinde oluyor. Evin içinde çorap giyemesen bile terlik kullanmanı tavsiye ederim dikkat edersen fark edeceksin çıplak zemine fazla bastığın günler daha fazla rahatsız olduğunu
hjertemami Betuldnz bende de vardı 9 haftalıktan 13-14 haftaya kadar çektim bende... ayaklarım hep duvardaydı resmen 😬Özellikle ayaklarımın altı yanıyordu. Şimdi biraz geçti gibi... ama uyurken yorganı örtüp, ayaklarımı açık bırakınca uyuyorum 😑
Betuldnz aasenamerve çok fenayım canım ya ayaklarımı yatakta sallıyorum eşim uyuyamıyorum içerde yatayım diyorum bu sefer eşim izin vermiyor çok kötü bir haldeyim buz gibi zemine basıyorum ayaklarımı yok 😢😒
aasenamerve Betuldnz anlıyprum bi de soğuk tutarsan da hasta olma ihtimalin var. Doktoruna danışsan da bi tedavi istesen sen de ?
Betuldnz Olmazsa öyle yapayım ben şeker yada kolesterolden suphelendim ama gayet normal ikili tarama için gittiğimde belirteyim tekrar jel falan bişe versin artık😒😔😢
aasenamerve Betuldnz ben de şeker sandım ama olabiliyormuş gebeliklerde. Ki normalde ellerim ayaklarım hayatta ısınmaz yani. Neyse son 9 haftam sizin de bir an önce geçer inşallah 😊
Betuldnz hjertemami şu an aynı durumdayım yorgan üstümde ama ayaklarım yataktan sallanıyor inşallah benimde geçer bir an önce tam geçmesin biraz rahatladım yine yeter ama şimdi alev var. Sanki ayaklarimda 🙏😒😢😔😳