Anneoluyorummmm 4 gündür ölçüm ve diyet yaptım. Değerlerim açlık 100 ün altına düştü 95 85 arası tokluklar ise 140 altı oldu 120 110 130 sadece 1 , 2 kere 145 i gördüm doktor insülin başlama gereği duyar mı gebelik şekeri olanlar yardımcı olurmusunuz🙂