Kızlar özelikle instegramda biz anne baba oluyoruz postlarını görünce daha çok dertleniyorum onlardam birimi görüp buraya içimi dökmek istedim senelerce bu duyguyu yaşatmayı bekliyen anneler vaar biliyorum istan etmek istemiyorum ama 5 aylık bebeğimi kaybettikten sonra bunu sorum haline getirdim o cennet kuşumun yeri çok başka bize işk duyguları yaşattı eşimle ilk öğrendiğimizde sevinçten havalara uçtuk şimdi ise eşim korkuyo ve bana sabırsız olduğunu kendi haline bırakmam gerektiğini sürekli test yapmama gerektiğini söylüyor biliyorum ben üzülmeyim diye ama elimde değil kahroluyorum hayatım hergün accabalarla geçiyo bende istiyorum ki hemen anne oluyim kucağıma alamadım ama yavrumu doğurduktan sonra dünyaya başka bi gözle baktım bide kucağıma alsam onu görseydim ne olurdu bilemiyorum onu asla unutamıyorum duygusu çok başka 😞 şimdide eşime bu ay acaba mı diyorum istediğini biliyorum onunda ama sevinmiyo gibi gözüküyo korkuyorum diyo sürekli şimdi istemiyorum diyo halbuki başta en çok istiyordu senin tepkilerinde korkuyorum artık diyo offf sanki hiç bebeğim olmıcakmış gibi hissediyorum en büyük korkum bu başınızı şişirdim kusura bakmayın uzun tuttumama inanın bu uygulamada olmasa kimse beni anlamıyormuş gibi hissediyorum😞