Nazliii35 Melekkiz_1 benim var 27 haftadan beri erken doğum riskim var çok aşşağıda bebeğim 29+3 teyim çoğalarak devam ediyor baskı
1prens1prenses1402 Nazliii35 bebek kız mi erkek mi benimki de aşağıda çok aynı şikayetler bende de var ama doktorum bi sıkıntı yok rahim ağzın kapalı hatta gebelik sporu bile yapabilirsin demişti
Nazliii35 1prens1prenses1402 erkek benim kanala girmiş ama benimde kapalı yatış verdi hep sadece tuvalet dedi ama ne mümkün 🤷♀️