Sevgimelek32 27+1im 1250 gram olmuşuz normal dedi doktor ama bana az gibi geldi anlamadım nasıl sizce
incisu Sevgimelek32 size neye göre az geldi burada ki bebek kiloları ile karşılaştırma yapmayın lütfen her bebeğin genetiğinde ki kilo en başından beri bellidir doktorlar buradakilerden daha iyi bilir ki sizin ki de normal demiş zaten
Gizemin-minnakI @"Sevgimelek32 doktor normal diyorsa öyledir . Bizler doktordan daha iyi bilemeyiz . Ama asıl kg almaya zaten bu haftalardan sonra başlıyolar.
Sevgimelek32 incisu Zaten burnunun ucuyla normal dediği için sordum öyle olmasa sormaya gerek duymazdim