Nilemyus aynı haftada aynı durumdayım canım. Birden karnımın alt tarafına ağrı girdi ve hala geçmedi. Dışarı çıkacaktık cıkamadım. Tuvalete girip duş alıp cıktım. O bıcak gibi kesen ağrı geçti ama karnımın altı hala biraz biraz ağrıyo. İlk defa oldu bana da. Magnezyum içtim bekliyorum. Yarın da kontrolüm var sorucam doktora. AMa demekki hepimizi yokluyo bu ağrı bu haftada :)