Adanadayim 4 acil gezdik pes diyorum hamilesin diyip ateşimeudahale edilmiyor. Vucudum enfeksiyon dolu kendim atlatacakmisim. Kanamam var zaten kanamam pihtili gelmeye başladı hic birsey yapmiyorlar kaderimize terk ediliyoruz resmen. 4 acile girdik 4 ude bise yapamayiz evde dpgal yollarla atlatin dediler olmek istiyorum artik kendimi bi yerden atmak istiyorum gozlerim acilmiyor atesten ama yardim eden yok. Dusadq giremiyorum kanamam var diye. Parol iciyorum banamisin demiyor yaziklar olsun resmen kiyim yapiliyor bebege bise olmasin diye ben can vericem yuzum gozum heryerim sisti atesten