Ezggi Sevgimelek32 6 buçuk aylık oluyorsun demek haftalığını dörde bölersen kafan karışmaz ben öyle yapıyorum 7 ye girmene az kalmış canım 🥰
papatya-123 Sevgimelek32 Tabi ki bitiyor 6,5 demek 6 bitip 7nin yarısına ulaşmış demek 😊 https://images.app.goo.gl/9CsH7Y6WcXZqpg8j7 link açılıyor mu? Google a kaç aylık gebeyim deyip görsellere girin orda haftalar aylar görürsünüz
Sevgimelek32 Ezggi amin Allah isteyen bütün kadınlara nasio etsin kimsenin kucağını boş koymasin rabbim