Doguma 12 gün var agri var diye geldim iç çamaşırım islaniyordu birde acaba suyumu geliyo diye hastaneye geldim nts baktılar sancı çıktı 1 cm acilma varmış iki gündür ntsye bağlıyorlar ve acilmam olmuyo eve gitmelimiyim sizce yada suyum gelmesi için ne yapmaliyim