TospikAnne Kızlar büyük tuvaletim var gibi karnım çok ağrıyor ve karnımı ovuşturacağım zaman karnımda bir soğukluk var. Tuvalete gidiyorum bişeyim yok. Birde miğdem bulanıyor. 32 haftalığım. Bu nedir?
Buketali TospikAnne bende tam olarak o cümleyi nasıl kullanıcam diye düşünüyorum çünkü toparlayamadım ben birde afedersin sanki ordan çıkacakmış gibi hissediyorum çok farklı bi ağrı
Ntugba TospikAnne canım bebek bir yerde toplandığında karnım sertlestiginde karnını ovuşturmak zararliymis doktorunun numarası varsa bence sormalısın
Nuraypazarlioglu TospikAnne bazen oluyor öyle biraz dolaş yuru wcye rahat cikarsin karnin rahatlayacaktır.
TospikAnne Ntugba bebek biryerde toplanmadı. Karnım çok ağrıyor ve miğdem bulanıyor Doktıruma şuan ulaşamıyorum. :(
Umut_umut Karın ağrısı önemli. Benim de karnım ağrıdığında 25. Haftada erken doğum tehlikesi ile hastaneye yatırdılar. Belki 32. Haftada normal de olabilir ama imkanınız varsa bir nst çektirmekte fayda var. İnşallah normal bir ağrıdır.
MbsN Bende 31 nci haftamdayim dun bu gn bir tuhaf hissediyorum kendimi karnimda ve alt bolgemdede agri var su iciyorum onu bile kusuyorum bu gn yarim bardak su icebildim sadece 😩 Az kaldi heralde o yuzden Boyle seyler oluyor doktorum tatilde acilede gitmek istemiyorum saatlerce bekletiyorlar sonunda bir sey yok hamilelik iste diyorlar 🤷🏻♀️ Anlamiyorum
NafiyeAkko Bende 37 haftalığım anlattığının aynısını yaşıyorum. Dediğin gibi tuvaletim var sanıyorum gidiyorum ama yok karnımın içi ağrıyor