Kzlar iyi aksamlar 30.hadtaya girdiğimizden beri hep bu saatlerde belime böyle sancı gibi bir şey giriyor sanki üsütmüsüm de öyle bir şey tarif edemiyorum ağrı gibi de değil. Karnımda da oluyor ama bu saatlerde oluyor akşam olunca tuhaf degil mi ya? Ya da normal mi acaba? 2 gün sonra kontrolüm var o zaman sorcam da doktora. Bel boşluğumda gibi ısıtınca iyi geliyor