Çok daha bariz bir belirti görmeden test yapmayın derim..Eğer çok adapte olduğunuz bir hamilelik isteğiniz var ise hayal kırıklığı olmaması adına…En belirgin belirti adet gecikmesi zaten o da düzenli adetiniz var ise..Belirti dediğimiz şeyler ilk zamanlarda yok denicek kadr zor oluyo kişiye göre değişse de…sırt ağrısı kramlar vs vs hamilelik belirtisi de oluyo mesela farklı sebeplere bağlı nedenlerdende oluyo…ve tam şüphe duyduğunuz zaman önerim direkt beta baktirmaniz en kesin ve net gösterge….halkınızdan hayırlısı olsun.