Melekeroglu Canım idrarı fazla dökmüşsün 2 damla yeterli bence yarın günü gibi geldi bana bugün bi tık silik geldi ama bence bugün de değerlendirilmeli
Melekeroglu Bilge_94 biliyorum ama arka kırmızı oluyo bu şekilde 2 tam damla da çok iyi sonuç veriyor ben 2tam damla bi de minicik bi damla dokunduruyodum çok net oluyordu
Aslanmom1 Şuan hala aynımı peki ? Arkadaki kırmızılığın gitmesi gerekiyor bekledikçe. Bir de sıvı alımını 1-2 saat öncesinden bitirmeniz gerekiyor. Eğer herşeyi doğru yaptıysanız test bozuk olabilir
Aslanmom1 Bilge_94 10 dk sonra o kırmızılık gidiyor. Sadece iki çizgi kalıyor o şekilde olması lazım. Keşke tekrar baksaydınız ama yarın denemeye devam edin bence