Melistosum odaya çıkar çıkmaz üstünü değişiyorsunuz, damar yolu açılıyor sonrasında nst bağlanıyorsunuz, sonra sedyeyle amaliyathaneye gidiyorsunuz, bebeğin kıyafetlerini onlar istiyorlar zaten sen vermiyorsun yakının veriyor, sonra girince iğne yapıyorlar uyuşturuyorlar uzanıyorsun 5 dakika sonra bebek çıkıyor sonra sen odaya gelince de serum takıyorlar 5 6 saat sonra yürütüyorlar üstünü değişiyorlar bende öyle oldu