Bizimde kan uyuşmazlığımız var ben AB negatifim eşim 0 pozitif. Doktorumuz 24. Haftafa kan alıp test yaptı sonucu negatif çıktı. Negatif çıktığı için 28. Haftamda yani önümüzdeki hafta yapıcak iğneyi. Birde bebeğim doğduktan sonra ilk 72 saatte bebeğin kan grubuna göre tekrarlıyabiliveni söyledi