sansli_anne Mavisinannesi2 benim de kızım olacak Allah nasip ederse 🌸 Afra ismini koymayı düşünüyorum 😇👶
Mavisinannesi2 Merve-0535 Allah bağışlasın isimleri çok güzel simay duymuştum ilm duyduğumda çok dikkatimi çekmişti🥰
Sevi_l Mavisinannesi2 sizin düşünceniz önemli zaten içinizden hangisini beğenirseniz onu koyun hayatı boyunca kullanıcak
Annenaz Mavisinannesi2 Umay koyacağım 🌸 Ece , güneş isimlerini de beğeniyorum. Klasik isimlerden de Leyla ve Zeynep isimlerini beğeniyorum .
Papatya58 Şevval; Neva ; Ilgın; Beste; Dünya; Turna; Hayal benim isimlerim arasında. Cinsiyetimiz belli olursa düşünürüz