Gzmelc Son adet tarihine gore 6 haftalik olmasi gerekliyken 4-5 haftalik dedi haftaya cagirdi bu durumu yasayan varmidir gelisimi sonradan normale donuyormu
aannepandaa Gzmelc ben 9.haftamı neydi gittim kese bile gözükmedi. Sonra gittiğimde gözüktü ve 10 gün geç döllenme olaeak hesaplandı. Şuan 8ay 22 günlük dünya tatlısı bir kızım var. 38.haftada normal doğum yaptım.
Merveikratanem Gzmelc ben varim canim oyleeydi basta doktor gec dollenme dedi yeni regl gunu verdi ona gore takip ediyorum suan 31+6 günlüğüz
Selma_4701 Bende de durum aynı doktor geç döllenme dedi 24 hafta olmam lazım ama sistemlerde 22 hafta görünüyor
Gzmelc Selma_4701 gelisim geriligi degildir yani insaAllahhh dusuk tehlikemde var suan progestan verdi
Ogretmen_1 Gzmelc gelişiö geriliği ilerleyem haftalarda olur. İlk haftalarda bu olabiliylr bende de 6 haftalıkken 5 haftaşık cıkmıştı sonrasında hep haftasında gitti. Bazen cihaza göre vile değişiyor. Bide karından baktığı ile alttan baktığı arasjnda da fark olabiliyor.
ElifT816 Geç döllenmedir. Daha şimdiden ne gelişim geriliği olacak. İçini ferah tut. Benim de 2 hafta geriden geliyor geç döllenme olduğu için. Yani tahmin ettiğin tarihte yumurtlamamış falan olabilirsin
GAPB95 Benimde 9+5 olması lazım ama geç döllenmeden dolayı 8+5 şuanda zaten adet tarihine göre hesaplanıyor ama zaten adetlisin yani o zaman adı geç döllenme işte gerilik falan olmuyor
Selma_4701 Detaylı ulturasonda bebeğimin ense kalınlığı çıktı 22 hafta 3 gün gebeyim ve 7 mm çıktı ama ikili testte normal çıkmıştı resmen doktor içimizden geçti kalbimizi deşti dwon sendromu olabilir dedi bilgisi olan yaşayan var mı acaba ?
Gzmelc Selma_4701 ay o doktorlar zaten ilk cocugumda banada renkli usg de demisti burun kemigi olusmamis down olabilir diye iki bin tl lik gen testi yaptirmistim sukur saglikli dogdu 3 yasinda
Seda9507 Gzmelc valla içinizi kötüye yormayin. Daha başındasınız. Ben 30 uncu haftaya kadar hep 2 hafta geriden geldi bebeğim. 30 dan sonra normal oldu. Ama 1 2 hafta doktorlar için normal kabul ediliyor.
Gzmelc Seda9507 ayy insallah oyle olur simdi dusuk tehlikemde var kanama var kese arkasinda Progestan kullaniyorum gecer insallah
Seda9507 Gzmelc iyi düşünün iyi olsun. Bende progestan kullandım. Dikakt edin yormayin kendinizi herşey güzel olur Allahın izni ile.
Zeynosunannesii Gzmelc gelişim geriliği diyemeyiz şuan için geç döllenmedir sağlıklı kese oluşur kalp atışı duyarsanız gerisi onrmli değil benim ikiside geç döllenme