tutu1618 10 haftalık gebeyim ara ara kanamam ve cok sancım oluyo hangi kanamadan korkmalı ne yapmalı doktora gittim fakat sizler nasıl yaşadınız bu süreci riskli döneme kadar napmak lazım bugün de ateşim var sırt agrım var ve başım catlıyo
ArenAsilmomm tutu1618 hiçbir kanama normal kabul edilmiyor canım Allah korusun doktora gitmedin mi kanama için?
Mutluluk13 Bende 6 haftalık gebeyim öğrendiğimden beri kahverengi akıntım var hiç geçmedi doktor bebek yerleşiyor dedi pazartesi kontrolüm var bakalım ne diyecek 🙏