Anemoniasp SenayEvgin Hiç endişe etmeyin. ben en 24 haftadan sonra risk oldu çok korktum. Bakın doğuramıyorum şimdi 😀 İnşallah sağlıkla gelişir büyür unutursunuz az kalmış riskli dönemin geçmesine. Şimdi eskisi gibi değil her türlü önlem alınıyor
SenayEvgin Anemoniasp öyle canım çok şükür sizin neden erken dogum riskiniz vardı? İnşAllah bizde görürüz başka haftalarıda
Gulbaur Ceren_01 Anemoniasp ya mrb bende ilk erken doğum yaptım 28 haftalık suyum geldi şuan tekrar hamileyim 19 haftalık günde iki tane bide haftada bir iğnesini vuruyorum acaba onlermi erken doğumu doğrusu tekrar suyumun gelmesini çok umutsuzum aynı şeyleri tekrar yasayack gbi hissedyorm😔
hamilelikyolculugum Ceren_01 içinize atmadan önce dış kısmı antibakteriyel sabunla yıkayın, güzelce kurulayın, ellerinizi atmadan önce bir daha yıkayın umarım düzelir. Bende de hiçbir sorun olmamıştı.