Sibelgulerbaylan Arkadaşlar 38. Haftamdayım grip oldum burnum akıyor öksürüyorum az kaldı bu şekilde atlatmadan doğurmak sıkıntı sıcak şeyler içiyorum yiyorum c vitamini alıyorum ballı şeyler yapıyorum hala hafiflemedi önerilerinize açığım 🙏🤧😢
Zhraagk Bende balın içine zerdeçal karıştırıp yemiştim sabahları öksürük için. Baş ağrım va içinde parol birde günde bir fincan ıhlamur içtim sadece 😊 geçmiş olsun 37 haftalıkken grip olmuştum bende
Zhraagk Sibelgulerbaylan öksürüğe çok iyi geliyor parol klasik zaten 😊 ıhlamurda inşallah şifa olmuştur klasik kış çayı 😊 ama iyiym elhamdulillah