Anne12 Ben varım. 13 haftada başladı. 10 gün hastanede yattım. İlk önce kanama alanı, enfeksiyon vs bulunmadı. O süreçte 2 kere 2 gün adet olur gibi kırmıxı kanamalarım oldu. En son azaldı diye eve çıkardılar ama kahverengi kanamalar devam etti. Şu an 15 i geçtik, evde de 2 kere kırmızı kanama yaşadım. Kahverengi hala devam ediyor. Sonra rahimde kanama alanı görüldü. Haftada 1 pruloton iğne ve günde 3 200 mg progestan fitil kullanıyorum. Tuvalet ve yemek dışı ayağa kalkmıyorum. Drlar ilaç kullanmak ve dua etmekten başka yapacak bi şey yok diyor. Umarım bebeklerimiz iyi olur.