annesinin_beybisi bendee dogru duzgun agda yapmadim . Gercekten çok zor geliyor banada. Genel olarak hep jilet kullandim. Evlendikten sonra ağdaya başladim. Sonra epilasyona gittim. Ama hic dokulmem olmadi. Tekrardan ağdaya başlicam. Birde yanlis bilmiyorsam limon yaği ağda sonrasi surulduğunde kılların çıkmasini geciktiriyormuş. Karinca yumurtasi yağı ile onu denemek istiyorum umarim işe yarar.