Gmz34- Kızlar çok rahatsızım 28.haftadayım fakat bacaklarım iç kısımları çok ağrıyor şu an da 38 derece ateşim vsr.Parol içtim.Başka ne yapsam halim yok ve yarın işe gidicem.Nasıl toparlarım.Bu haftada bacak ağrısı normal mi