eliff92 Kızlar 10 haftalık hamileyim dün kontrole gittim herşey yolundaydı bugün akıntı gibi kahverengi leke geldi ama çok az var yok arası doktoru aradım çıkmış nöbetçi doktor var buraya gelin bakmamız lazım dedi ama çok az geldi yinede gitsem mi
Polenpolen52 eliff92 tabıkıde gıt , aynı hafta aynı sey banada oldu , gitsemmı dıye dusunmeyın canım gidin ılac verıcektır zaten
Aysu123cicek eliff92 canim git bence sakayya gelmez insallah sen yasamasin ama ben bebeyim boyle kayo etdim😥
sedroj eliff92 benim de aynı haftada olmuştu doktor 12den sonra olsaydı bir kaç güne gel derdim dedi ama 12 geçmediği için hemen gel demişti
eliff92 kızlar çok sağolun gittim hafif bi leke olduğu için şuan bişey yapılmadı tekrarlarsa yine gidicem