Pandemi hastanesi olan özel hastaneler gerçekleştiriyor. Pandemi hastanesi kapsamına girmeyen sadece kadın doğum gibi özelleşmiş bir hastaneyse yapmıyor. Benim de merak ettiğim ziyaretçi almazlar muhtemelen ama bebek noluyor? Bebeği ayrı yere mi koyuyorlar, emzirmeye mi getiriyorlar sadece yoksa o bile sağarak mı oluyor, hastaneden anne çıkarken bebeği veriyorlar mı?