Ipekyrdy biraz uzunca anlatıcam. Ben daha önce metro sezer filiz erdala gidiyordum memnun kalmadım bana sürekli 32den önce sancın gelirse balcalıya gideceksin diyip duruyordu orda daha detaylı bakarlar diye ben de o zaman neden özele para vereyim dedim başka sorunlar da yaşadım hemşire damarımı çizdi bi aydan fazla mor kaldı vs.
Sonra 32.haftada nursel hn gitmeye başladım o gün beni nstye bağladılar, ikiz hamileyim bu arada her bebek 10 dk dediler, baktılar sancım var beni doğumhaneye çıkardılar orda daha detaylı bi nst cihazı varmış. Orda bu sefer her bebek 20 dk bakıldı, sonra düşmedi sancılar 5 dk arayla 3 tane nidilat verildi sonra serum bağlandı bunların hepsi doktoru arayarak yapıldı sonra doktor geldi şevkatle anlattı bak böyleydi biz düşürmeye çalıştık şimdi her şey yolunda vs diye teskin etti. 11de gittiğim hastaneden 3te çıktım. Muayene ücreti hariç ücret ödemedim. Nstdeki ebe de hiç canını sıkma baktın sertleşme var bebek hareketi az çık gel ben nst çekilcem de çekeriz dedi. Bu da beni rahatlattı. Sonraki hafta doktoru aradım sertleşmem var yine diye yarın sabah gel dedi gittim sorun yokmuş yine muayene etti ultrasonla vs nstde sorun yok diyip gönderedebilirdi. 32-33-35-36da gittim bu pztsi kontrolüm var yani 37de. Her muayene aynı uzunlukta değil ama her soruma cevap alabiliyorum, bu benim için önemli. Bir de kesisi çok iyiymiş forumda gidenlere sormuştum bi arkadaşım normal doğum yaptı o da çok memnun kaldı. Durum böyle