Srap ikisi de değil 😇
Travel sistem önermem hantal oluyor, kabin+travel araştırın kabin sistem çok kullanışlı hafif sürumu kolay kapanınca çanta gibi oluyor tek başınıza olduğunuzda da rahatça açıp kapatabilir taşıyabilrsiniz ama travellerde bu daha zor hem de travel sistem Bebek büyüdüğü zaman kullanışlı olmuyor kabine geçmeniz gerekebilir o yüzden direkt bu şekilde alırsanız bir daha değiştirmemiş olursunuz.
Kabin+travelde puseti de var ilk 6 ay pusetini takarak daha sonra kabin sistemli arabayı kullanabilirsiniz büyüdüğünde de bebek aşağıya kaymaz kemeri var önünde. 4 yaşına kadar rahat kullanılır