Esrakaya12 Kızlar darıca farabi devlet hastanesinde doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilirler mi ?
Esra-57 Esrakaya12 3 yıl önce oğlumu doğum yaptım şuan 38+3 günlük hamileyim yeniden orda doğum yapicam benden sonra 2 eltim de orda doğum yaptılar çokta memnun kaldılar ☺️