Ayserose1001 Ruya1106 baktırdım canım 3 ocak da 33.55çıktı ama yarın tekrar vermemi istediler yarınki sonuca göre bi daha bakmayacaklr
Ayserose1001 Anne88 yok canım kullanmadım ama kimyasal gebelik yaşamışım dün akşam kan verdik düşmüş 3 ocakta 33 dü dün akşam 10 olmuş 😔
Anne88 Ayserose1001 Canim çok üzüldüm ama üzülme en azından hamile kalabiliyorsin çok şükür buda bişey
Bfduam Ayserose1001 geçmş olsun canım, tekrar nasip olur inşallah 🤲 Normal adet kanamasından farkı neydi, renk, yoğunluk, süre?
Ayserose1001 Deletedmon72737 3vet çok zormuş 😔😥 çok üzüldüm ama leden bişey gelmiyo sonra gebelik oldu mu
Ayserose1001 Anne88 aynen canım nromal yolla kalabiliyorum oNu gördük naisp inşallah arkasında kalırsın diyorlar tedaviye ara verdik dinlen dediler bişey kullanmıycam bi kaç ay belki kendiliğinden olur pco var ama 🤔
Anne88 Ayserose1001 bende de.pko var bir buçuk senedir illallah ettim üç aydır klomen kullandım geçen ay dozu yuksekti günde dört defa kesin kist yaptı kasımın 18 inden beri adet olamiyorum bideglukofen kullanıyorum şeker ilacı bugün bile test yaptım negatif
Ayserose1001 Bfduam kanama daha dün oldu canım beta düştüğü için adet kanması geleceğini biliyordum ama bi farkı yok nromal adet oluyorum şu an bakalım buh9n ne olur
Ayserose1001 Anne88 günde 4 çok değil mi ya yumurta büyümüyor muydu 🙄 çok saçma ben günde 1 kullandım hadi kullansan kullansan günde 2 bile iyi
Ayserose1001 Anne88 Ayn3 hamile değilsen başka bişey vardır çatlamadıysa yumurta kist yapmıştır canım baktır kesin
Ayserose1001 Anne88 biraz halsizdim canım biraz daha iyitm ama Perşembe giderim doktor o gün varmış kasıklarımda hafif ağrı var bide halsizliğim için kan baktırmak istiyorum
Ayserose1001 Deletedmon72737 canım ben akımtımfan şişkinlik yaşıyorum ondan anlıyorum bide afedersin ilişki esnasında kasıklarda ağrı oluyo