Esras88 öncelikle geçmiş olsun.benim tek doz aşım vardi ama ağır geçmişti..30 haftalikken oldum.kan testi ve idrar testi yapıldı.degerlerim çok yüksekti.kan sulandirirci 20 tane iğne ve antibiyotik kullandim.onun haricinde yemeklerimizi sarımsaklı yaptik,c vitamini aldim.beslenmeme dikkat ettim.covid sonrası muayeneye gittiğimde çok sukur bir sıkıntı yoktu.simdi 35 haftaligiz .