Fatmademm Kızlar ramzi teorisi ile cinsiyet öğrenip doğru olan ya da yanlıs olan var mıııı ?? Bende kız çıktı 6 haftalık ultrason kağıdı İLE ?
Zrnyrnakyd Fatmademm Benim kesem fasülye şeklindeydi Bebek sağıma yerleşmişti halada sağımda Çin takvimine göre bile erkekti Yani Belirtilere ve teorilere göre Cinsiyeti erkekdi Ama kızımız oluyor 😍 O yüzden ben belirtilere filan Artık pek inanmıyorum
Fatmademm asyaa0 herkes tuttu demiş de bende araştırdım baya açıkçası tutmayanları öğrenmeye çalışıyorum 😀
Mikmik Bende şey duymuştum kalp arışına göre cinsiyet 140ın üstündeyse kız altındaysa erkek ama ilk duyulduğunda bakılması gerekiyormuş. doğruluğunu bilemem 😂