Yengecc33 Arkadaşlar kaçıncı hafta da kalp atışını duydunuz ben 5+4 kalp atışını duyduk bugün. Ultrason da 6 haftalık gözüktü erken değil mi duymak için
asyaa0 Yengecc33 5+5 te ilk öğrendim hamile olduğumu ve kalp atışı yoktu hatta boş gebelik mi diye endişe ettim baya ama sonra 8 haftalıkken duyduk çok şükür
Ozlemk12 Yengecc33 bende geçen hafta gittim kontorlw 5 haftalik dedi kese göründü ama bebek yoktu henüz 2 hafta sonra gel dedi inşallah çarşamba günü duyacağım 😊
Iambet 6+2’de alttan muayene ile duyduk. Ne güzel duymuşsunuz, ne mutlu size. O kalp atışını duyana kadar vakit geçmek bilmiyor.
Btl-Als BENDE BUGÜN GITTIM 7+1 DOKTOR KALP ATIŞLARI VAR HAFTYA TEKRAR GEL DEDI OZMAN DAHA NET OLUR HERSEY NORMAL GÜZEL DEDI COK ŞÜKÜR 🥰🤲
Yengecc33 İyi rahat ettim arkadaşlar normal kontrol diye gittik kalp sesini duyunca şaşırdım çok erken diye. Alttan muayene de değildi bide. Doktor normal dedi ama ne bilim işte