Kızlar bebeğim 25 haftalıkken bile daha kuvvetli iterdi kendisini şaşırıyordum nasil bu kadar dışarıya itebilir daha küçük diye. Simdi 28. Hafta bitmek üzere. 2 haftadır hareketlerinde hem azalma hem kuvvetsizleşme var yani 19 20. Haftalardaki gibi hafif hafif pıt pıt vuruyor. Ben dürtersem cevap veriyor ama yine hafif. Beslenmeme dikkat ettim yedigimde cok hareket ettiği seyleri yedim ama eski kuvvetini göremiyorum. Haftaya doktor kontrolüm var zaten hareket ettiği icin evham yapmak istemedim gitmedim daha erken, ama sağlık ocağına gittim kalp atışı normal çıktı. Aslında 2 hafta önce eşimle çok şiddetli kavga ettik ayrılıyorum dedim ve ne kadar sakin kalmak istesem de hıçkıra hıçkıra ağlıyordum hep karnıma ağrı girmişti acile gittiğimde nst de düşük sancı çıkmıştı dinlenmemi söylediler. O zamandan beri hareketleri cok kuvvetsiz moralimi çok bozuyor bu durum. Böyle bir şey yaşayan oldu mu hareketleri kuvvetsizleşip sonra düzelen ya da kötü bir durumla karşılaşan..?