ikiPrensesAnnesi20 haftası ile uyumlu işte canım benimde 33 +4de 2100 falandı 37de 3100 olmustu bakalım haftaya son kontrol var kaç olut bilmem ama kafaya takma yani her bebek kilolu olucak diye bişe yok anne baba etkeni cok var benim eşim 1750 gram doğmuş küveze bile girmemiş ben 2750 doğmuşum kızımda 3000 kilo anca doğar diye düşünüyorm e zaten sağlıklı olması gerekli değilmi oğlum 4110 doğdu ama bununla hiç övünmedim önemli olan onu saglıklı kucagıma almamdı yanımda olmasıydı her bebek bir olmaz