Kızlar selamlar 37+5 günlük hamileyim beyaz akıntıyla basim dertte ne koku var nede kaşıntı sadece veya akinti var sizce doğum belirtisi mi başka birşey mi başına gelen varmı kızlar birde karnında acayip derece sertlik var şimdiden teşekkür ederim 🌼🤗🤗